aaamandalarssson

Alla inlägg den 15 mars 2013

Av Amanda Larsson - 15 mars 2013 17:29

Stannade för att äta på burgerking och jag har aldrig gillat det. Självklart så välter Nowa ner hela sitt cola glas över mina vita byxor, så dom blir alldeles fläckiga. Som tur var så hade jag idrott i dag så hade mina tights i bilen, så nu sitter jag i dom och gillar Burgerking ännu mindre. Puss
Vackra eller vad tycker ni?

Av Amanda Larsson - 15 mars 2013 16:46

På väg till Norrköping nu. Åkte direkt efter skolan så har åkt i lite mer än 2 timmar nu.
Ska snart stanna och äta, antagligen på donken;)
Har inte så mycket att blogga om nu, så tror inte att det blir så mycket mer i dag. Puss

Av Amanda Larsson - 15 mars 2013 12:29

Ska ha so nu som sista lektion. Vi ska antagligen titta på film och äta kladdkaka!
Skulle egentligen gått på bio med Lisa Vilma och Isabella efter skolan, men ska åka till Norrköping istället.
Borås spelar första slutspelsmatchen och vill faktiskt inte miss den, så är med Vilma nästa helg istället;)
Puss

Av Amanda Larsson - 15 mars 2013 06:55

Tilda var snäll och tog kort på mig nu precis, dock är jag en bättre fotograf än model och Tilda är tvärtom. Så bilderna är inte dom vackraste;)
Bjuder på sista bilden!
Puss

Tröja: bik bok
Byxor: dr.denim
Halsband: Åhléns
Skor: Prime Boots
Jacka: inte bestämt mig än, antagligen skinnjackan

Ovido - Quiz & Flashcards