aaamandalarssson

Alla inlägg den 7 mars 2013

Av Amanda Larsson - 7 mars 2013 21:41

Denna veckan har gått sjukt fort! Ganska skönt egentligen;)

Just nu ligger jag i sängen och tittar på fusk byggarna. Det var Oliwia som ville se det, men hon har redan somnat så jag stänger nog snart av och ska försöka sova också.

Ska försöka uppdatera lite mer i morgon, god natt. Puss

Lagom charmig bild från tekniken, när jag försökte härma Malin i top model Sverige;)

Av Amanda Larsson - 7 mars 2013 21:41

Denna veckan har gått sjukt fort! Ganska skönt egentligen;)

Just nu ligger jag i sängen och tittar på fusk byggarna. Det var Oliwia som ville se det, men hon har redan somnat så jag stänger nog snart av och ska försöka sova också.

Ska försöka uppdatera lite mer i morgon, god natt. Puss

Lagom charmig bild från tekniken, när jag försökte härma Malin i top model Sverige;)

.

Av Amanda Larsson - 7 mars 2013 12:26

Av Amanda Larsson - 7 mars 2013 11:25

Våran bild lärare är sjuk så vi sitter hos Meeri och kollar på någon film eller något. As konstig tjej som är med haha, asså färgen talar till henne eller något? Ja ja, hörs senare. Puss

Ovido - Quiz & Flashcards