aaamandalarssson

Alla inlägg den 6 mars 2013

Av Amanda Larsson - 6 mars 2013 21:54

Tänkte bars skriva jättesnabbt god natt och att jag inte tog bort pricken ändå, för han gubben sa att den var för bred typ så då hade han behövt operera. Jag kände inte riktigt för det med tanke på att han sa att jag skulle få ett jättefult ärr. Ja ja nu vet ni i alla fall. Puss god natt!

Av Amanda Larsson - 6 mars 2013 15:36

Nu ska jag alldeles strax åka och ta bort pricken som jag har på ryggen.
Om jag inte får träna ikväll tar jag nog gardasil sprutan också, lika bra att få det gjort!
Kommer svimma, spy och börja gråta typ jättesynd om mig juuuu:'(
Puss

Av Amanda Larsson - 6 mars 2013 11:43

Har musik just nu och gör som vanligt ingenting typ;) spelar gitarr till mercy, men det är ganska lätt så kan det redan!
Puss

Av Amanda Larsson - 6 mars 2013 07:40

Var jättetrött när klockan ringde i morse och ville bara somna om. Men jag lyckades tillslut komma upp och nu sitter jag i skolan och väntar på att vi ska börja. Puss

Ovido - Quiz & Flashcards