aaamandalarssson

Alla inlägg den 27 mars 2013

Av Amanda Larsson - 27 mars 2013 21:57

Är jättetrött så ska försöka sova nu. Hörs i morgon! Puss

Av Amanda Larsson - 27 mars 2013 10:33

Detta var första collaget jag gjort på polyvore, så det är verkligen inte bra. Men det kommer vara såna här halv dåliga collage tills jag lärt mig lite mer;)                 puss

 

Vet inte ens om dom vita byxorna syns?;)


.

Av Amanda Larsson - 27 mars 2013 06:30

 

Av Amanda Larsson - 27 mars 2013 06:25

Bara två skoldagar kvar nu innan lov!:) Skönt skönt, men i dag har jag en so redovisning typ direkt på morgonen och jag förstod verkligen inte vad det var vi skulle göra på den så det kommer nog inte gå så bra. Sen har vi franska läxa till i dag också, men den tränade jag på ganska mycket i går så det går säkert bra:) Och i morgon ska vi vara färdiga med ett tal och kanske läsa upp det i en liten grupp eller för hela klassen. Men sen när det rär klart kan jag verkligen ta lov för då är det ingenting kvar. Kankse har oförberätt matteprov i dag också kom jag på nu:( vi ska ha det någon gång snart och vi hade det inte i måndags och detta är sista lektionen innna lovet, men det är nog inte så svårt. Hängde med ganska bra på mattelektionerna när vi hade om procent. 


Nu ska jag göra lite tidsinställda och sen klä på mig.             puss

   Bild från i somras, har inga bättre just nu.


Ovido - Quiz & Flashcards