aaamandalarssson

Alla inlägg den 25 mars 2013

Av Amanda Larsson - 25 mars 2013 14:54

Måste plugga massa till no provet nu. Känner på mig att det kommer gå jättedåligt, men hoppas verkligen inte det. 

Fick ju tillbaka franksa provet i dag och jag fick typ 5 poäng över godkänt. Ganska besviken ändå, för jag hade kunnat så mycket bättre. Ja ja, ett prov är ju inte hela världen bara det inte blir så på alla franska prov.

puss

 

Av Amanda Larsson - 25 mars 2013 08:55

dagens humör: känner mig ganska glad:)
dagens mående: mår väldigt bra
dagens borde: måla naglarna och plugga till no provet i morgon
dagens frisyr: lite lockigt
dagens smink: foundation, puder, mascara, kajal
dagens klädsel: vita dr.denim, stickad tröja ( hela outfiten kommer sen:)
dagens planer: plugga och sen åka till Borås
dagens vill ha: påsklov
dagens fundering: hur det gick på franska provet och om jag får tillbaka det i dag.
dagens beroende: värme!
dagens tråkigaste: att mina byxor är lite trasiga:(
dagens längtan: ut för det är så varmt!
dagens super längtan: sommarlov så klart!
dagens gjorde dig glad: att solen skiner och det är varmt!:)

Av Amanda Larsson - 25 mars 2013 06:28

Ganska trött nu, men det är väl dom flesta på måndag morgon.
Ska klä på mig och äta frukost nu tänkte jag.
Gjorde sönder mina vita byxor i går:( det var bara den som man sätter skärp i så det gick lätt att laga, men jag hoppas att dom inte går sönder någon annan stans, för då ska jag gå tillbaka med dom!
Nu måste jag gå upp. Puss

Ovido - Quiz & Flashcards