aaamandalarssson

Alla inlägg den 22 mars 2013

Av Amanda Larsson - 22 mars 2013 19:44

Det är halvlek just nu och Norrköping leder med 10 poäng. Riktigt nervöst nu, men vi vinner ändå!

Tittade på one tree hill på vägen hit så mitt internet tog slut, men det gör inte så mycket för har wifi hos både mamma och pappa. Dock kanske det inte blir så mycket uppdatering från mobilen resten av månaden. Puss

Av Amanda Larsson - 22 mars 2013 13:55

Första inlägget från datorn på jättelänge! Nu ska jag försöka uppdatera mycket mer och äntligen kan jag börja titta på one tree hill på datorn igen. 

Har so just nu, men får typ gå när vi vill så jag ska bara göra klart frågorna och sen går jag nog hem. Känner inte för att stanna kvar längre än nödvändigt en fredag liksom;) 

Ja ja ska börja med frågorna nu så att jag hinner klart.                puss

     

Nu kan jag skriva text under bilderna också!:D 

Kanske kommer en dagens outfit sen med

Av Amanda Larsson - 22 mars 2013 12:36

Ska snart in på so lektionen och nu börjar det kännas som fredag på riktigt!
Var jätteduktig innan också och bokade om min klipptid, stor tjej nu!;)
Puss

Av Amanda Larsson - 22 mars 2013 10:13

dagens humör: ganska glad faktiskt!
dagens mående: mår bra, men lite trött
dagens borde: Fixa bättre bilder till bloggen!
dagens frisyr: platt
dagens smink: foundation, puder, mascara, kajal
dagens klädsel: jeans, fake ajlajk
dagens planer: Åka till Norrköping
dagens vill ha: godis!
dagens fundering: om mina vita byxor någon gång kommer bli tvättade eftersom att ingen gjort det på hela veckan?!
dagens beroende: goooodiiiis och annat onyttigt;)
dagens tråkigaste: att det inte är sommar än
dagens längtan: till so lektionen för vi får kaka!
dagens super längtan: sommarlov, sol och värme!
dagens gjorde dig glad: att jag fick tillbaka min dator :D

Av Amanda Larsson - 22 mars 2013 10:04

Sitter i grupprummet med Linn och Vilma och skriver mitt tal. Ganska klar nu så det känns bra. Hämtade min dator i början av lektionen och den funkar tror jag:)
Nu ska jag fortsätta eller typ gå till någon annan klass och se hur många som vill ha längre idrottslektioner eftersom att det är det mitt tal handlar om. Puss

Av Amanda Larsson - 22 mars 2013 06:54

Min dag började inte alls bra.
Tilda berättade att vi skulle till Norrköping för enligt pappa skulle jag tydligen ha tagit reda på det. Men med tanke på att han sa nej i tisdags trodde jag verkligen inte att vi skulle åka.
Det är ju jätteroligt, men skulle egentligen varit med Lisa och sen träna basket så nu måste jag ställa in det. Så får jag träna i morgon istället så mamma måste hämta senare, så det blir också jobbigt. Åhhh! Inte bra början på en fredag:(. Puss

Ovido - Quiz & Flashcards