aaamandalarssson

Alla inlägg den 14 mars 2013

Av Amanda Larsson - 14 mars 2013 19:34

Var på någon konfa träff efter skolan och när jag kom hem pluggade jag till franska provet vi har på tisdag. Därför jag inte hunnit blogga.
Var inte så jobbigt i församlingshemmet, så det var sköönt.
När jag pluggade så kunde jag alla glosor på första försöket så det var också sköönt, så nu känns det som att det kanske kommer gå ganska bra på provet;)
Puss

Av Amanda Larsson - 14 mars 2013 12:51

.

Av Amanda Larsson - 14 mars 2013 09:24

Gjorde precis ett inlägg men det verkade inte komma upp.
Fick i alla fall matte på elevens val så det var bra, nu ska jag ha engelska. Uppdaterar senare. Puss

.

Av Amanda Larsson - 14 mars 2013 07:56

Av Amanda Larsson - 14 mars 2013 06:58

Brukar ju gilla torsdagar, men har inte gjort det på ganska länge nu så i dag kör vi! Ska ha nytt elevensval och kanske det som gör det?
Hoppas att jag får matte för det är skönt att känna sig färdig med allt och att man förstår än att stressa och det inte blir alls bra. Om någon förstod vad jag menade?;)
Nu ska jag borsta tänderna. Puss

Ovido - Quiz & Flashcards