aaamandalarssson

Alla inlägg den 5 mars 2013

.

Av Amanda Larsson - 5 mars 2013 21:18

Ska läsa en stund nu innan jag somnar tänkte jag. Köpte en ny bok för några veckor sen som jag inte öppnat förän nu, så ska bli kul att läsa den.
Puss

Av Amanda Larsson - 5 mars 2013 15:58

Kom hem vid två i dag för vi fick sluta tidigare. När jag kom hem så skulle jag blogga tänkte jag och när jag skulle ta fram telefonen hittade jag de inte. Så jag ringde typ alla nummer jag kunde komma på och sen sa pappa att den var någonstans vid lindströmsgården, han har någon såårningsgrej typ, så då fick jag gå dit. Som tur var låg den på marken precis innan man går ut ur skogen och där är det knappt någon lera så den funkade som vanligt! Riktigt tur att inget hände med den!;)
Puss

Av Amanda Larsson - 5 mars 2013 11:44

? jag HATAR sjukhus och ta sprutor, spyr typ och svimmar haha

? jag är jätterädd för fötter, vet inte varför men det är verkligen skitäckligt!

? jag har världens bästa vänner!<3

? jag har glasögon men använder dom knappt, för dom är försmå typ haha ser asful ut!

? jag vill satsa mer i ridningen nu och kanske hyra häst snart.

.

Av Amanda Larsson - 5 mars 2013 09:31

Av Amanda Larsson - 5 mars 2013 06:32

Ska försöka gå upp ur sängen nu och klä på mig tänkte jag.
Har inte en jättejobbig dag i skolan så det är ganska lugnt.
Har inte så mycket mer att skriva nu, hörs senare. Puss

Ovido - Quiz & Flashcards