aaamandalarssson

Alla inlägg den 13 mars 2013

Av Amanda Larsson - 13 mars 2013 21:51

Tränade basket för en stund sedan och när jag skulle duscha var det jättelite vatten. Någon annan som knappt har något vatten?
Kunde i alla fall tvätta håret lite snabbt så det var skönt.
Nu har jag städat iordning lite på mitt rum och ska snart sova.
Ligger i sängen och kollar på Mia på Grötö, så tänkte sova när det är skjut typ. Puss

Av Amanda Larsson - 13 mars 2013 13:16

Håller på att göra en papperskorg i tekniken och jag förstår ingenting.
Jättesvårt och tråkigt, men ska försöka göra denna bra så att jag blir nöjd;) puss

Av Amanda Larsson - 13 mars 2013 11:29

Ska snart träna på mercy med resten i klassen och typ spela upp nästa vecka. Låter inte ens som rätt låt när jag spelar, men jag hörs väl inte så mycket kanske;). Puss

So

Av Amanda Larsson - 13 mars 2013 09:01

Sitter och tittar på en film om hitler typ, vi har vikarie och visste inte vad vi skulle göra;) vi ville se paranormal activity men det blev inte så...
Jag övade på franskan och spelade candy crush istället, så det blev ju bra ändå.

Av Amanda Larsson - 13 mars 2013 08:02

Mådde bättre i morse och jag hatar att missa skolan. Tycker det är jätteskönt att vara hemma, men det känns som att jag missat asmycket när jag kommit tillbaka och finns inte så mycket att göra när alla andra är i skolan.
Ska gå in på lektion nu. Puss
Bild från i somras som ni säkert sett 1044903 gånger, men har verkligen inga andra nu!

Ovido - Quiz & Flashcards