aaamandalarssson

Alla inlägg under april 2014

Av Amanda Larsson - 30 april 2014 17:14

Jag har kollat på breaking bad enda sen jag kom hem. Skulle egentligen träna nu men har fortfarande lite ont i magen så tror det är bättre att ta det lugnt idag med.
Ska fortsätta kolla nu, faktiskt spännande igen!
Puss

Av Amanda Larsson - 30 april 2014 09:32

Har just nu musik och vi ska snart spela upp en låt. Jättetråkigt men vi har bara typ tre musik lektioner kvar på hela terminen!:)

Av Amanda Larsson - 30 april 2014 06:35

Det är ju faktiskt som en fredag idag, ska bli så skönt att vara ledig några dagar.
Jag mår faktiskt mycket bättre idag, får se om jag tränar basket ikväll.
Ska verkligen bli bättre på att uppdatera, det enda jag skriver om nu är ju vad jag gör. Inte så kul att läsa alltid kanske;)
Puss

Av Amanda Larsson - 29 april 2014 06:34

Nu mår jag så dåligt igen som jag gjorde för bara någon vecka sen. Alltså jag orkar inte detta! Vet inte vad det är heller har bara sjuuuukt ont i magen och mår jätteilla men sen går det över efter någon dag.
Ska försöka gå till skolan har två so lektioner idag som jag verkligen behöver gå på!
Puss

Pappa tvättade berget i söndags...

Av Amanda Larsson - 28 april 2014 06:35

Sov ganska dåligt i natt men det är typ dom nätterna jag sover dåligt som jag inte är hur trött som helst när jag vaknar haha
Hanna och jag ska till gymmet idag efter skolan och sen ska jag bara hem och ta det lugnt. Har ju so prov idag men annars är det inte så mycket läxor denna veckan vilket är jätteskönt.
Puss

Av Amanda Larsson - 27 april 2014 20:40

Idag var en sån där jättebra dag, fastän det var söndag!
Spelade lite basket med Ludwig i morse och åt en väldigt god fruktsallad. Sen träffade jag Vincent och efter det åkte Nina Nowa och jag till friskis.
Pappa grillade förut med och nu tittar jag på mästarnas mästare. Har även hunnit med lite so plugg emellan.
Puss

Ludwig och Tilda badade förut också

Av Amanda Larsson - 26 april 2014 15:25

Sitter och pluggar so nu, alltså på en lördag?:( kom på att jag har prov på måndag och jag kommer bara ha ännu mer söndags ångest om jag vet att jag måste plugga hela dagen imorgon.
Aja kan berätta om min dag hittills istället, den har varit jättebra:)
Ludwig och jag var ensamma hemma så vi spelade basket och bakade en sockerkaka. Den blev jättegod och Ludwig var väldigt duktig som diskade allt efteråt.
Sen åkte jag till träningen, skulle egentligen spela match men det blev inget så vi tränade istället.
Kom hem för en stund sedan och har duschat och bytt om. Ska på kalas vid fem, min kusin fyller 8!
Puss

Av Amanda Larsson - 25 april 2014 06:36

Skönt med fredag idag!
Har nationella nu på morgonen men det ska nog gå bra tror jag. Sen är det inte så jobbiga lektioner kvar.
Ska träna basket sen och träningen börjar fem, jättetidigt ju. Fast det är ganska bra för då hinner jag hem till let's dance haha
Så ser min dag ut typ:)
Puss

Ovido - Quiz & Flashcards