aaamandalarssson

Alla inlägg under april 2014

.

Av Amanda Larsson - 24 april 2014 20:38

Rubriker alltså...

Idag har jag inte gjort så mycket, pluggade liiiite no för ska göra labben till nationella provet imorgon. Kollade några avsnitt av breaking bad som äntligen börjar bli bra igen, lagom till sista säsongen haha
Cyklade till stallet sen och just nu kollar jag på massa videos med Johan Glans. Huuur roligt som helst hahah
Puss

No

Av Amanda Larsson - 24 april 2014 11:57

Har no just nu och jag ska skriva en livsvykelanalys om mjölkchoklad. Alltså jag fattar ingenting haha, det får gå som det går.
Fick tillbaks engelska och svenska nationella idag. Fick B i engelska och A i svenska, asså blev sååå glad! Tyckte inte att det gick så bra när jag gjorde dom så jag är jättenöjd:)
Puss

Av Amanda Larsson - 24 april 2014 07:09

Känns som att denna dagen kommer bli jättebra! Fick lite sovmorgon i morse för vi ska till något ställe nu på morgonen vid kvart över åtta.
Ser ut som att det kommer bli jättebra väder idag med sååå skönt!
Jag ska försöka uppdatera bättre idag med:)
Puss

Av Amanda Larsson - 23 april 2014 06:34

Gillar inte onsdagar så mycket, har både franska läxförhör och engelska muntlig redovisning typ. Kom på det med engelskan i går vid halv nio så tror inte det kommer gå så bra haha
Får försöka öva idag i skolan!
Puss

Av Amanda Larsson - 22 april 2014 06:35

I natt har jag inte kunnat sova något alls typ. Somnade jättesent och vaknade flera gånger utan att kunna somna om, det har verkligen aldrig hänt mig innan.
Jag tror jag överlever skoldagen ändå och förhoppningsvis får vi tillbaka nationella prov och sånt idag.
Puss

Badade i poolen i söndags, det var tio grader men Ludwig hoppade i flera gånger haha

[Bild]

Av Amanda Larsson - 19 april 2014 22:53

Liiite sent kanske, men bättre sent än aldrig!
Har haft en jättebra dag och Nowa fyller sju år också, grattis.
Började dagen med att sjunga för Nowa så fick hon öppna paket och sen åkte vi till farmor och farfar. Vi åt och sen spelade vi kubb, solade väldigt länge och letade påskägg. Vi gick till en lekplats en bit bort också och sen kom vi tillbaka och åt igen, har ätit huuuur mycket som helst idag haha
Älskar vädret just nu, gick runt i shorts och linne jättelänge!
Puss

Målade ägg också såklart

Jossan och jag hade nog roligare än Nowa och Ludwig hahah

Av Amanda Larsson - 19 april 2014 09:20

Farfar har precis varit i USA så han hade med sig ett par converse till mig när han kom hem:)

Av Amanda Larsson - 18 april 2014 13:03

I onsdags var Bella Malin Emma och Julia hos mig. Vi spelade poker hela kvällen och satsade godisar typ det var jätteroligt, även om det inte gick så bra för mig;)

Ovido - Quiz & Flashcards