aaamandalarssson

Alla inlägg den 2 april 2014

Av Amanda Larsson - 2 april 2014 20:38

Hade ju engelska nationella idag, svårt att säga om det gick bra eller inte men kändes helt okej.
När jag kom hem tittade jag ett avsnitt av glee och sen kom Vincent hit. Vi gick en promenad och såå
Sen sprang jag en liten runda, blev inte så långt för tog vägen med 6 uppförsbackar...
Har precis duschat och målat naglarna och nu tittar jag på finalen av mästerkock.
Puss

Av Amanda Larsson - 2 april 2014 20:34

Blev väldigt nöjd med klippningen, liiite kort men det behövde verkligen klippas! Att jag skulle klippa kort var bara ett dåligt april-skämt. Det var bara Jossan som gick på det haha

Av Amanda Larsson - 2 april 2014 06:32

Idag är det skola igen, har varit så skönt med två lediga dagar!
Jag har nationella prov i engelska nu på morgonen men sen har jag bara två lektioner efter det.
Puss

Ovido - Quiz & Flashcards