aaamandalarssson

Alla inlägg under mars 2014

Av Amanda Larsson - 30 mars 2014 11:36

Är på väg till farmor och farfar nu. Vi ska till Borås sen och kolla på basket.

Har ingen söndagsångest alls för är ledig både måndag och tisdag:)
Puss

Av Amanda Larsson - 29 mars 2014 20:41

Tog som sagt en promenad till tre toppar förut och köpte glass. Första i år och det var helt underbart väder idag!

Av Amanda Larsson - 29 mars 2014 18:14

Tilda och jag ligger ute i soffan och skickar snaps till varandra. Alltså jag skrattar så jag gråter, men fick inte lägga upp den fulaste bilden på henne haha

Kommer snart ett inlägg med lite bilder från när vi gick till tre toppar:)
Puss

Av Amanda Larsson - 29 mars 2014 17:55

Köpte ett nytt nagellack idag och det var jättefint så ska nog köpa ett till fast grönt.
Puss

Av Amanda Larsson - 29 mars 2014 10:37

Sitter i bilen nu, mamma Cornelia och jag är på väg till stan. Jag ska köpa en present till Tilda och så kanske vi skulle fika och så.
Puss

Av Amanda Larsson - 28 mars 2014 22:18

Väntar just nu på att let's dance ska börja igen, kenza är bäst!
Kollade på Borås-LF förut och det blev riktigt spännande mot slutet men Borås förlorade så det var synd.

Imorgon ska jag nog köpa en present till Tilda för hon fyller år nästa vecka.
Puss

Här är lite bilder jag tog ute förut.

Av Amanda Larsson - 28 mars 2014 14:27

Har precis haft idrott, vi slapp matten för att vi skulle göra hjärt-lung räddning. Det gick jättebra och det är ju väldigt viktigt att kunna.
Sitter just nu i bara linne och väntar på tåget, asså vad hände med vädret? 15 grader och strålande sol, jag klagar inte i alla fall!

Ovido - Quiz & Flashcards