aaamandalarssson

Alla inlägg den 3 mars 2014

Av Amanda Larsson - 3 mars 2014 16:54

Gick en promenad med Nowa när vi kom hem från skolan, jättefint väder idag ju!
Jag har precis pluggat franska och teknik. Fick tillbaka våra franska prov idag och det gick väl inte jättebra, men jag kunde verben och det är det viktigaste så jag är ändå ganska nöjd. Ska kolla på ravenswood nu så bloggar mer sen.
Puss

Av Amanda Larsson - 3 mars 2014 10:43

Håller på att dansa på idrotten, kom i en jättebra grupp så det här kommer bli gryyymt!

Av Amanda Larsson - 3 mars 2014 06:35

Har inte så mycket saker planerat idag, ska nog fixa mitt gymkort och sen träna. Börjar ju mitt nyttiga liv idag haha, får se hur länge det funkar;) fast tror det blir lättare och roligare att träna om jag har ett gymkort faktiskt, jättetråkigt att träna hemma ju.

Cornelia hade inte växt alls mycket så hon såg ut som hon brukar så det var ju bra haha.

Ovido - Quiz & Flashcards