aaamandalarssson

Alla inlägg den 28 mars 2014

Av Amanda Larsson - 28 mars 2014 22:18

Väntar just nu på att let's dance ska börja igen, kenza är bäst!
Kollade på Borås-LF förut och det blev riktigt spännande mot slutet men Borås förlorade så det var synd.

Imorgon ska jag nog köpa en present till Tilda för hon fyller år nästa vecka.
Puss

Här är lite bilder jag tog ute förut.

Av Amanda Larsson - 28 mars 2014 14:27

Har precis haft idrott, vi slapp matten för att vi skulle göra hjärt-lung räddning. Det gick jättebra och det är ju väldigt viktigt att kunna.
Sitter just nu i bara linne och väntar på tåget, asså vad hände med vädret? 15 grader och strålande sol, jag klagar inte i alla fall!

Av Amanda Larsson - 28 mars 2014 09:32

Har håltimma nu så vi sitter och spelar poker. Går inte jättebra, men det är roligt;)

Av Amanda Larsson - 28 mars 2014 06:35

Åh äntligen fredag, har längtat hela veckan! Ska till mamma direkt efter skolan så får se vad vi gör. Måste se let's dance ikväll i alla fall, missat det två fredagar i rad nu.
Först ska jag ta mig igenom skolan med, men fredagar är inte så jobbiga.
Puss

Ovido - Quiz & Flashcards