aaamandalarssson

Alla inlägg den 17 mars 2014

Av Amanda Larsson - 17 mars 2014 18:47

Jag sitter och kollar igenom massa bilder från i somras och jag längtar så mycket! Jag var jättebrun vilket aldrig händer, i slutet av sommaren var mitt hår jättefint, jag var jätteglad och sprang jätteofta. Alltså jag ska få tillbaka allt det i sommar! Ska helt klart slinga håret innan skolavslutningen och även se till att springa oftare.

Lägger upp lite bilder från det roligaste förra sommaren även om ni sett dom typ 1000 gånger.


Första båtturen

  

Jag konfirmerade miiig  

Första doppet i poolen

 

Vi åkte till barnsjön 

 

Bella var med på Tjörn och vi hade sååå kul

     

Den här midjan hade jag tänkt få tillbaka också, hur vet jag inte riktigt än... 

   

Sen började skolan igen men då var det ändå fint väder;)

 

Denna dagen alltså haha går inte att beskriva hur mycket vi skrattade när vi åkte ner i diket med moppen hahhaha  

Jag kunde gå i klänning för det var sol!  

Sista dagen på lovet var vi på rix fm festivale, jätteroligt  

Hanna och jag red ut i flera timmar, så mysigt!  

Vi var på Tjörn massa gånger:)  

Alltså kolla håret, vill ha blonda slingor igen!  

Det var lite av dom sakerna jag saknar med sommaren och som verkligen var roligt. Känns som att jag gjort ett liknande inlägg redan haha aja då fick ni se det igen;)


Av Amanda Larsson - 17 mars 2014 18:23

Kom hem från gymmet vid fem så duschade jag och åt.
Kollar på ponnyakuten just nu och sen ska jag nog läsa en stund.
Puss

Av Amanda Larsson - 17 mars 2014 13:00

Gick jättebra på provet tror jag, blev klar halv elva och vi fick till tolv på oss så känns som att jag missat något men alla andra gick då med så det är nog lugnt.
Har bara matte och franska kvar nu sen ska Hanna och jag till gymmet.
Puss

Av Amanda Larsson - 17 mars 2014 06:34

Så var det måndag igen, tiden går så himla fort nu men det är skönt.
Har nationella prov fram till lunch och jag hoppas verkligen det går bra! Egentligen är det ju lika viktigt som ett vanligt prov typ så förstår inte varför jag är så nervös haha får intala mig att det är jättelätt.
Puss

Ovido - Quiz & Flashcards