aaamandalarssson

Alla inlägg under juni 2013

Av Amanda Larsson - 30 juni 2013 21:15

Lovade ju bilder på mina presenter igår så här kommer dom!


 

Fick detta jättefina armbandet av Lisa

 

Det här armbandet fick jag av Malin, Felicia, Filip och Jonas

 

Dom här örhängena fick jag av Maria

 

Fick denna parfymen av Malin och Martin, luktar såååå gott!

 

Farmor hade gjort ett jättefint litet album med bilder i på mig

Är i sko- himmlen nu! Detta kan ha varit den bästa presenten, av farmor farfar och Valborg

 

Spa-dag med Jossan ska bli jättemysigt

 

Fick detta fina halsbandet av Anna, Lars, Miranda och Malva

 

Detta jättefina marc jacobs armbandet fick jag av pappa, mamma, Nina, Jesper och alla syskon:)


Så fick jag massa pengar också men orkade inte ta kort på dom haha;)               puss


Av Amanda Larsson - 30 juni 2013 17:56

Var ju som sagt i kyrkan i morse och tid nattvarden, fy fan säger jag bara!

Sen åkte vi till ninas syster, Lisa och så grillade vi lite.
Kom hem vid halv sex så då packade jag och nu sitter jag på tåget påväg till Bella. Puss

Av Amanda Larsson - 30 juni 2013 09:00

Tänkte snart gå ner och äta frukost, vaknade för en stund sedan.
Måste till kyrkan idag också och ta emot nattvarden, sen är det slut!

Ska nog träffa Bella sen så får vi se vad vi hittar på, försöker uppdatera under dagen. Puss

Av Amanda Larsson - 29 juni 2013 20:49

Jag är konfirmerad!!! Äntligen haha, nä men det har varit roligt faktiskt:)

pappa tog hur mycket kort som helst i kyrkan med farmors kamera så så fort dom är överförda till datorn lägger jag upp dom här. Har lite iPhone bilder nu så länge och sen kommer ett inlägg imorgon med vad jag fick för presenter:) 


Ni får säga till om det är någon bild som ni vill att jag ska ta bort

                               

Tittut!

       

Av Amanda Larsson - 28 juni 2013 20:13

Har inte badat i poolen på jättelänge så ska bli skönt. 24 grader känns ändå helt okej, lite kallt bara;)
Puss

Av Amanda Larsson - 28 juni 2013 11:53

Har precis ätit frukost med Lisa nu, har faktiskt inte sovit såhär länge sen i februari typ. Ganska skönt att sova såhär länge ibland, men känns som att hela dagen är förstörd då.
Vi har inte konfa träff förrän vid tre idag och så ska vi grilla på kvällen så det kanske blir mysigt.
Ska snart klä på oss tror jag om vi kommer upp från sängen igen, försöker blogga senare. Puss

Av Amanda Larsson - 27 juni 2013 15:52

Har varit på kungsmässan med Lisa, Bella och Hanna en stund. Köpte present till Lisa och lite till mig själv.
Vi nopprade ögonbrynen också, kanske lägger upp en video här sen. Shiiiiit va ont det gjorde hahah grät mer än Lisa;)
Puss

Av Amanda Larsson - 26 juni 2013 14:12

Ovido - Quiz & Flashcards