aaamandalarssson

Alla inlägg den 5 juni 2013

Av Amanda Larsson - 5 juni 2013 21:32

Ska försöka sova nu för jag har inte lov imorgon som alla andra, eller det har jag ju typ men ska ju på konfirmationsläger. Och jag är alltid så trött nu för tiden, jag sover inte så länge på morgonen men jag somnar tidigt på kvällen.

Har packat jättebra tyckte jag, men det blev rätt mycket ändå och jag kommer säkert ha glömt hälften. Så skulle vi ha med någon ryggsäck också och jag kunde inte bestämma mig så tog med två...

Ska försöka uppdatera imorgon. Puss

Av Amanda Larsson - 5 juni 2013 07:14

Kom inte på någon bra rubrik....
Ska snart till skolan, har ju någon tema grej så vi ska göra en film. Tror att det kan bli ganska bra, men Bella ska inte vara med idag så vi kan inte filma så mycket och allt ska vara klart på måndag. Känner att vi fick lite för lite tid.

Jag somnade vid typ halv åtta igår och så drömde jag att jag hade sovit bort hela denna dagen och pappa hade inte väckt mig Hahahahaha!
Hör senare! Puss

Ovido - Quiz & Flashcards