aaamandalarssson

Alla inlägg den 15 juni 2013

Av Amanda Larsson - 15 juni 2013 18:11

Följ mig på instagram @aaamandalarssson heter jag där:)

Av Amanda Larsson - 15 juni 2013 17:57

Var ute med båten förut och åkte till skärhamn för att köpa glass.
Jättemysigt och det var första gången för mig i år så det var kul:)
Badade precis också så kommer en bild på det med. Puss

[Bild]

Fruktansvärt kallt att bada hahaha;)

Av Amanda Larsson - 15 juni 2013 16:18

Efter att ha sprungit 5km är det rätt gött att bada!:)

Av Amanda Larsson - 15 juni 2013 15:31

Hade på mig dom nya shortsen idag men hittad inte en tröja som matchade riktigt. Detta blev ganska okej men måste hitta några tröjor som blir fina att ha till;). Puss

Linne: Svea
Shorts: FAV
Hade mina vita converse till också, men sen när vi åkte ut med båten tog jag mina USA.

Av Amanda Larsson - 15 juni 2013 15:28

Bilden på den kom aldrig upp, så här är den.

Av Amanda Larsson - 15 juni 2013 15:22

I onsdags köpte jag dessa solglasögonen på H&M eftersom att mina fortfarande inte kommit.
Igår började rean på tara också så då köpte jag ett par shorts och på Gina köpte jag en långklänning. Puss

[Bild]

Ovido - Quiz & Flashcards