aaamandalarssson

Alla inlägg under oktober 2014

Av Amanda Larsson - 29 oktober 2014 20:03

Har haft ett jättebra lov hittills och helgen var jättemysig. Träffade Vincent i fredags efter min träning och i lördags åkte Bella och jag till Göteborg. Fikade och gick runt på Nordstan lite och jag köpte en tröja.
I söndags spelade jag match och vi var faktiskt väldigt bra! Vann inte såklart men det gick bättre än sist haha;)
I måndags träffade jag Vincent en stund och sen åkte jag till mamma på eftermiddagen. Klippte mig och slingade håret igår och jag är jättenöjd!

På kvällen kom Vincent hem till mig så gjorde vi pannkakor och badade i jaccuzzin men det var sviiiinkallt!

Idag har jag fikat med Amelia och det var jättekul att träffa henne igen. Har inte träffat henne sen slutet på sommaren så vi hade massa att prata om. Hoppas att det inte blir lika långt innan vi träffas igen!
Kom hem från träningen för en stund sedan och nu tittar jag på bonde söker fru.
Puss

Av Amanda Larsson - 22 oktober 2014 20:13

Var nästan en hel vecka sen jag bloggade sist, ska försöka bli bättre! Hade en bra helg i alla fall, var på dop, träffade Vincent och spelade match.
På onsdagar har vi ganska bra lektioner i skolan så dagen har inte varit så jobbig. Åkte till Lisa efter skolan och vi åt pannkakor och pluggade. Eller hon pluggade, jag är klar med allt nu innan lovet och det är så skönt! Ska kolla på bonde söker fru nu och sen läsa en stund.
Puss

Av Amanda Larsson - 16 oktober 2014 09:20

Börjar inte förrän 12.10 nu på torsdagar så idag ska Ida och jag till gymmet först. Ska försöka göra det varje torsdag, så skönt att träna på morgonen så man slipper det sen! Idag har jag faktiskt inga prov vilket är jätteskönt. Bara ett kvar innan lovet och det är på måndag. Efter skolan ska jag till Borås för det är match. Ska försöka plugga lite i bilen då så jag slipper ta allt på söndag.
Puss

Av Amanda Larsson - 13 oktober 2014 07:13

Idag ska vi lyssna på någon föreläsning i skolan igen. Hoppas den är mer intressant än den förra!
Efter skolan ska jag nog träffa Vincent, behöver plugga lite också för har svenskaprov imorgon och juridikprov på onsdag. Bara två veckor kvar till lov nu!
Puss

Av Amanda Larsson - 12 oktober 2014 11:43

Sov hos Vincent i fredags och vi kollade på idol och så. Åkte vid tolv igår för skulle träffa Bella Malin och Lisa. Vi åkte till Kungsbacka och fikade. Sen åkte jag hem till Malin en stund och vi kollade på film och åt godis. Såg the host och den var jättebra! Läste boken för väldigt länge sen men det var nästan lättare att hänga med i filmen.
Åkte hem sen på kvällen och ville inte gå ensam i mörkret så ringde till Malin. Vi pratade jättelänge om allt typ. Sen när jag kom hem läste jag en stund och vid tolv kom dom andra hem så då somnade jag.
Nu ska jag åka och spela match!
Puss

Av Amanda Larsson - 10 oktober 2014 15:21

Mötte Lisa på stationen imorse och då ville hon att vi skulle ta outfit bilder så här kommer dom!
Puss

Tröja/klänning: kappahl
Kjol: H&M
Strumbyxor: cubus
Halsband: fick av Vincent när jag fyllde år
Klocka: ur&penn
Skor: Primeboots

Av Amanda Larsson - 9 oktober 2014 18:40

Denna dagen har verkligen inte varit bra, torsdagar brukar ju vara min favorit dag men inte idag. Började med att det kom världens störtskur när jag gick till tåget imorse, hann inte få upp paraplyet heller så blev genomblöt. I skolan fick vi tillbaka våra matteprov och det var det sämsta matteprovet jag någonsin gjort! Hade två prov idag också, med bara fem minuters rast emellan, fast dom är jag faktiskt nöjd med. Vincent och jag har fem månader idag också men vi hann inte träffas, får ta igen det imorgon istället. Sen när jag kom hem hände en till tråkig sak men det orkar jag inte skriva om. Ska bara läsa och titta på grey's anatomy resten av kvällen och hoppas på en bättre dag imorgon! 

puss

 

Av Amanda Larsson - 8 oktober 2014 07:11

Det regnar och åskar jättemycket ute, men jag tycker det är mysigt. Eller aa det är mysigt tills jag måste gå ut...
Idag har jag bara en lektion och det är historia. Sen ska vi på någon föreläsning och efter det ska vi på teater. Skönt med en lugn onsdag och efter skolan ska jag träffa Vincent så det blir mysigt.
Puss

Ovido - Quiz & Flashcards