aaamandalarssson

Alla inlägg under juli 2013

Av Amanda Larsson - 31 juli 2013 15:08

Åkte som sagt till Liseberg igår. Det regnade väldigt mycket när vi kom dit men vi gick in ändå och sen var det ganska fint väder i några timmar. Det var jättelånga köer så vi åkte inte så mycket. När vi var nästan längst fram i kön till atmos fear så sa dom att dom skulle stänga den för att det åskade för mycket. Så det var bara att gå tillbaka, men sen slutade det att regna igen.
Konstigt väder just nu!
Dom stannade lisebergsbanan mitt i backen också så dom som satt i fick gå ner på kanten.
Puss

Av Amanda Larsson - 31 juli 2013 15:07

Åkte som sagt till Liseberg igår. Det regnade väldigt mycket när vi kom dit men vi gick in ändå och sen var det ganska fint väder i några timmar. Det var jättelånga köer så vi åkte inte så mycket. När vi var nästan längst fram i kön till atmos fear så sa dom att dom skulle stänga den för att det åskade för mycket. Så det var bara att gå tillbaka, men sen slutade det att regna igen.
Konstigt väder just nu!
Dom stannade lisebergsbanan mitt i backen också så dom som satt i fick gå ner på kanten.
Puss

[Bild]

[Bild]

[Bild]

[Bild]

[Bild]

Av Amanda Larsson - 30 juli 2013 13:56

Hon tycker att jag ska blogga så får väl göra det då haha
Är på väg till Liseberg nu i alla fall, inte hänt så mycket sen jag bloggade sist.
Hoppas att det slutar regna snart, annars lär vi bli väldigt blöta haha
Ska försöka uppdatera men får se hur det går;)
Puss

Av Amanda Larsson - 28 juli 2013 14:02

Av Amanda Larsson - 27 juli 2013 11:16

Tycker verkligen ni ska läsa dom här bloggarna!

belindabrownie.blogg.se
nattstad.se/malinkristinabrandt
nattstad.se/myhead

Av Amanda Larsson - 27 juli 2013 11:11

Felicia, Filip och jag fiskade krabbor igår. Fick bara två stycken och en var död...
Jag höll på att halka i två gånger också men det gick bra tillslut haha blev inte blöt i alla fall
Puss

Av Amanda Larsson - 25 juli 2013 23:00

Det var lång torsdag i Varberg idag så vi var inne i stan och kollade lite.
Köpte ett par turkosa shorts som jag tittat på förut. Tänkte ha dom att träna i nu på sommaren eller bara mysshorts typ får se!

Köpte dom här ringarna också, självklart var dom för små men för 20kr gjorde inte det så mycket haha

Av Amanda Larsson - 25 juli 2013 00:02

Åkte till barnsjön med Hanna, Bella och Lisa så köpte vi massa fika och så på vägen.
Sen kom Ludvig, Theo och Måns så hade vi typ matkrig hahaha
Badade ganska mycket och hade jätteroligt verkligen, höll på att drunkna för jag skrattade så mycket hahaha
Här är lite bilder, ser ganska konstiga ut allihop men aa hahaha;)
Puss

Min min där asså!??

Ovido - Quiz & Flashcards