aaamandalarssson

Alla inlägg under juli 2013

Av Amanda Larsson - 12 juli 2013 11:28

Nu sitter vi i bilen på väg till Tjörn.
Kommer bli jättekul denna helgen om det är sånt här väder i alla fall!
Puss

Av Amanda Larsson - 11 juli 2013 23:13

Har inte bloggat alls mycket det senaste känns det som?
Tänkte berätta om min dag i alla fall

Åkte till Öjersbo med Malin och Hanna vid ett och så träffade vi Eric och Simon där. Vi badade och solade typ haha det var ju jättebra väder och jag fick faktiskt liiite färg

När jag kom hem badade jag i poolen sen CYKLADE jag till träningen. Förstår ni eller? Jag cyklade frivilligt till Lindome för att träna basket. Inte likt mig haha;) vi spelade match ute hela träningen och det var väldigt var men kul.
Sen cyklade jag hem också såklart haha så då badade jag i poolen igen för jag var så varm.
Nu har jag nyss duschat och funderar på att sova.
Blev ganska långt inlägg haha
Puss

Vi tog inga kort faktiskt haha kom på det nu, bara dom här två;)

Av Amanda Larsson - 11 juli 2013 15:57

Av Amanda Larsson - 10 juli 2013 11:13

Köpte inte så mycket igår, men ville få mitt hår blondare utan att färga det så testade denna sprayen

Har inte märkt någon skillnad än, men får väl göra det några gånget så kanske det syns sen

Köpte detta nagellacket också och förutom att jag målade naglarna väldigt fult så var färgen väldigt fin

Av Amanda Larsson - 9 juli 2013 16:29

Så skönt att lägga sig i solen en timma, tycker faktiskt att jag fått lite färg med;)
Ska nog springa lite senare, måste vänta tills det inte är riktigt såhär varmt för då lär jag väl svimma efter att ha sprungit 100 meter typ hahaha
Puss

Av Amanda Larsson - 9 juli 2013 15:27

Klänning: gina tricot
Skor: converse
Solglasögon: H&M
Väska: CC

Av Amanda Larsson - 9 juli 2013 11:55

Bara för att jag suger på rubriker....

Ska snart åka in till stan med Tilda, Wilma skulle också med egentligen men hon kunde inte.
Har inga planer på att shoppa idag, men man vet aldrig haha;)
Puss

Hela outfiten kommer sen:)

Av Amanda Larsson - 8 juli 2013 11:23

Ska snart åka till simstadion med Tilda och Wilma.
Hoppas att det inte blåser så mycket där eller är kallt, brukar bli det när jag åker dit haha;)
Puss

Ovido - Quiz & Flashcards