aaamandalarssson

Alla inlägg under juli 2013

Av Amanda Larsson - 7 juli 2013 19:10

Har solat nästan hela dagen, så skönt verkligen!
Vid fem drog jag upp Tilda ur soffan och tvingade med henne till havet haha, så vi cyklade dit och badade.
Det var faktiskt riktigt skönt i vattnet.

Nu har jag precis sprungit en runda och gjort massa knäböj haha.
Puss

Av Amanda Larsson - 7 juli 2013 11:57

Vi ska gå strandpromenaden och spela minigolf, sen kanske vi ska bada också får se vad vi känner för sen.
Puss

Av Amanda Larsson - 6 juli 2013 14:59

Gick till stranden vid tolv och var där en stund, men det blåste väldigt mycket så sen gick jag och Tilda och spelade minigolf istället. Gissa vem som vann? Hahaha
Jag har solat hemma i en timma nu typ och blev nog lite för mycket sol för är lite snurrig men går nog över om jag dricker massa haha;)
Puss

Av Amanda Larsson - 6 juli 2013 09:16

Ligger i sängen och tittar ut genom fönstret, det är ju faktiskt riktigt fint väder idag.
Kanske cyklar till havet och badar eller något, får passa på att sola nu i alla fall när solen är framme;)
Så nu ska jag gå upp och äta frukost och göra något med den här dagen. Puss

Bilden är från i förrgår

Av Amanda Larsson - 3 juli 2013 09:53

Ska snart åka och spela golf, så blev typ en "golf" outfit;)

Piké: Tommy Hilfiger
Shorts: bik bok

Av Amanda Larsson - 2 juli 2013 16:44

Var på kungsmässan med Bella och Malin förut så köpte lite grejer.
Behövde verkligen en ny laddare så tyckte det blev bra med en rosa;)
Puss

Av Amanda Larsson - 1 juli 2013 15:04

Ska bara ta det lugnt hela dagen, fast skulle behöva köpa en laddare till min telefon får se hur det blir med det.
Just nu försöker jag komma på en bra film eller serie att titta på, har tittat klart alla pretty little liars så kanske blir dom grey's anatomy avsnitten jag missat nu. Puss

Av Amanda Larsson - 1 juli 2013 13:01

Kom ingen bild till förra inlägget för det blev något fel, så här kommer den!

Ovido - Quiz & Flashcards