aaamandalarssson

Alla inlägg under maj 2014

Av Amanda Larsson - 31 maj 2014 22:29

Igår kom Bella och Malin till mig vid ett och sen kom Vincent också. Vid fem tog Bella och jag bussen till Malin och sen kom Jonte och Johan också. Vi grillade korv och marshmallows och sen sov vi i världens minsta tält typ. Vi låg på varandra hela natten haha, blev inte så mycket sömn alltså men vi hade väldigt kul!
Puss

Av Amanda Larsson - 29 maj 2014 21:41

Idag har varit en väldigt bra dag, har mest tagit det lugnt men det behövs ibland också.
Åkte till Vincent imorse och var där en stund sen spelade jag basket hemma i en timma. Fick jättemycket färg så har världens fulaste bränna från linnet haha. Badade i poolen efteråt och det var jätteskönt.
Har läst väldigt mycket också, så härligt att kunna ligga ute i en solstol och läsa. Sen cyklade jag till stallet och nu ligger jag i sängen och läser igen.
Puss

Igår orienterade vi på rigortorpet, det gick väl inte jättebra men det var kul

Av Amanda Larsson - 29 maj 2014 21:23

Var jag med Bella och Malin efter skolan. Vi skulle åka till en sjö och ha picknick men det slutade med att vi trillade med moppen och satte oss på en grushög istället. Så kan det gå haha
Det var jättekul i alla fall och jag har inte skrattat så mycket på länge!
Puss

Av Amanda Larsson - 28 maj 2014 06:37

Idag är typ sista skoldagen skulle man ju kunna säga. Vi har dessutom bara halva för efter lunch ska vi åka iväg och orientera. Lär väl försvinna i skogen, men vädret är bra i alla fall. Förra året össssregnade det när vi var där, fast det var ändå ganska kul.
Puss

Igår var sista franska lektionen så vi fick glass och fruktsallad!

Av Amanda Larsson - 27 maj 2014 06:35

Tror att no provet igår gick bra, skönt att allt sånt är klart nu!
Idag efter skolan ska nog Bella och Malin med mig hem så ska vi bada i poolen. Sen ikväll ska Hanna och jag till gymmet.
Puss

Av Amanda Larsson - 26 maj 2014 06:38

Har verkligen haft en jättemysig helg! I fredags sov jag hos Vincent, vi gick en promenad och kollade på film och så. Såg hela kändis Sverige bakar med, blev såå sugen på tårta haha
I lördags följde Nowa med mig till mamma. Först var vi på kungsmässan för jag skulle köpa en present till mamma och sen tog vi tåget till Varberg. Vi gick promenader med Cornelia, bakade, spelade minigolf och hade picknick. En väldigt mysig dag!
Igår hände inte så mycket, vi var hemma vid fem och då badade vi i poolen och sen pluggade jag no. Har prov nu på morgonen, sen är alla prov jag någonsin kommer ha i grundskolan klara!
Puss

Av Amanda Larsson - 23 maj 2014 06:34

Hade såååå roligt på Lisberg igår! Kommer massa bilder och så i ett annat inlägg.

I natt vaknade jag med världens kramp i vaden, alltså jag kunde inte göra något. Det gjorde svinont och nu håller den på igen fast inte lika illa. Hoppas det går över bara haha
Hörs sen!

Ovido - Quiz & Flashcards