aaamandalarssson

Alla inlägg den 13 maj 2014

Av Amanda Larsson - 13 maj 2014 20:56

Mitt horoskop sa både igår och idag att jag skulle ha otur, vilket jag har haft! Jag brände mig på ugnen förut, alltså seriööööst orkar inte med mig själv. Hur lyckades jag ens? Det var ju inte lite heller, drog upp hela handen i ugnen typ och ba undra om detta gör ont? Nä okej så var det inte riktigt hahah

Målade naglarna igår som ni ser på bilden, fick bli rosa som vanligt haha

So

Av Amanda Larsson - 13 maj 2014 14:08

Har so just nu men vi gör ingenting verkligen. Våran lärare gick iväg med några från klassen och så litar hon på att vi ska sköta oss...

Av Amanda Larsson - 13 maj 2014 06:36

Kunde inte somna igår heller och jag vaknar så många gånger på nätterna nu för att ögat gör ont. Det är värst på morgonen men sen på dagen ser det mest ut som att jag är trött haha.
Igår hade jag nationella muntligt i matte, tror det gick bra men det är så svårt att veta.
Idag är det nog en lugn dag i skolan tror jag:)
Puss

Fick den här inbjudan till middageb igår, kommer bli såååå kul!

Ovido - Quiz & Flashcards