aaamandalarssson

Alla inlägg den 14 maj 2014

Av Amanda Larsson - 14 maj 2014 20:12

Det lät ju lite konstigt, fem dagars dag hahaha 

Vincent och jag har i alla fall varit tillsammans i fem dagar idag, är så glad hela tiden nu haha

Min otur har hängt med sig hela dagen, brände mig på tungan i bamba och mitt födelsemärke började blöda. Sen vände det liiite förut när vi var på träningen. Den var inställd så vi kunde gå hem till Vincent igen, mycket mysigare än att träna;) 

puss

 


Av Amanda Larsson - 14 maj 2014 06:34

Läste precis mitt horoskop och turen vänder snaaart, får väl ta det försiktigt idag haha
Jag tror att jag har muntligt i engelska idag, men det ska nog gå bra.
Efter skolan ska jag träffa Vincent och sen ska vi träna basket, men jag måste plugga so också. Nationella imorgon och det kommer gå så dåligt haha
Puss

Ovido - Quiz & Flashcards