aaamandalarssson

Alla inlägg under februari 2013

Av Amanda Larsson - 28 februari 2013 20:07

Som jag skrev i inlägget innan tänkte jag sätta mig i soffan och titta på Sveriges roligaste klipp, men så klart var det någon gala istället. Så nu sitter jag i en fåtölj och är besviken över det hahaha nä men nu har jag tid att titta på lite andra grejer på ipaden istället;)
Puss

En bild från i somras också bara för att jag tror den kommer snabbare då....

Av Amanda Larsson - 28 februari 2013 20:00

Fast min ros är rosa;)
Oliwia lärde mig precis hur man gör en ros av en servett! Torsdagsnöje på hög nivå asså;)

I dag har jag knappt gjort någonting, kom hem till ett otroligt fint städat hus i alla fall så då var det bara mitt rum kvar typ. Nu är det fixat och jag har nyss duschat. Ska gå ner och titta på Sveriges roligaste klipp nu som dock är ganska tråkigt;)
Puss

Av Amanda Larsson - 28 februari 2013 09:54

Ska ha engelska förhör nu typ. Eller jag ska prata om os historia och lite så. Är jättedålig på det och i går övade jag mer på verben så har fått göra typ en tankekarta nu på rasten. Kanske går bra ändå;)
Puss

Av Amanda Larsson - 27 februari 2013 21:33

Istället för träning i dag så åkte vi och kollade på match i kvarnby. Jättekul och dom vann så det var bra!
Jag ska plugga lite till engelskan i morgon och sen sova. Är jättetrött nu och så.

Hoppas på en bättre dag i morgon puss

Av Amanda Larsson - 27 februari 2013 12:48

Ska ha teknik nu till halv tre seeeegt
Sen ska jag hem och titta på massa grejer på datorn som jag missat. Bl.a Ponnyakuten och top model. Puss

Av Amanda Larsson - 27 februari 2013 11:03

Av Amanda Larsson - 27 februari 2013 06:49

Eftersom att jag haft studiedag i två dagar nu så har det varit ljust när jag vaknat, men nu är det mörkt och grått bara. Känns inte så där jättekul att gå till skolan nu, men jag måste ju.
Ska blogga så mycket jag hinner under dagen. Puss

Av Amanda Larsson - 26 februari 2013 15:18

Nu ska jag verkligen försöka uppdatera bloggen bra!

I dag var jag med Vilma och Josefine på kungsmässan en stund och sen kom Oliwia så fick hon gå med oss. Jag köpte bara ett deo och ett iPhone skal, kanske visar skalet sen.

Ska till Borås om en stund och titta på basket men först måste jag plugga!
Eftersom att jag haft studiedag både i dag och i går så har jag helt glömt bor alla läxor, så nu måste jag göra dom!
Puss

Kommer kanske lite för mycket bebis bilder nu men hon är såååå söt!

Ovido - Quiz & Flashcards