aaamandalarssson

Alla inlägg under februari 2013

Av Amanda Larsson - 12 februari 2013 16:20

.

Av Amanda Larsson - 12 februari 2013 13:08

Har precis ätit lunch nu och ska snart ut och åka igen. Har jätteont i fötterna, men ska bara åka dom små backarna med Nowa nu så det borde gå bra. Tycker faktiskt att det är roligare att åka med henne än med alla som ska åka så fort hela tiden haha;)
Förut när vi skulle åka över några gupp typ så var det någon som körde på mig så jag ramla, jag var inte alls sur i början men så sa hon förlåt typ 1320244920 gånger och Då blev jag sur! Räcke att säga förlåt typ en-två gånger sen räcker det haha;)
Puss

jag och Oliwia är till vänster

Av Amanda Larsson - 11 februari 2013 16:36

Ligger i sängen och har så ont i vaderna att jag knappt kan gå haha, ska snart bada bubbelbad och basta så då kanske det blir bättre.
Åkte en till röd backe i dag! Så stolt haha nä men var typ livrädd och det gick inte så där jättefort, men för att vara första dagen var det bra tycker jag allt.
Gerd tog dom två sista bilderna....

.

Av Amanda Larsson - 11 februari 2013 13:11

Av Amanda Larsson - 11 februari 2013 13:08

Av Amanda Larsson - 11 februari 2013 12:39

Sitter i stugan nu och ska äta lite lunch innan vi går ut och åker igen.
Åkte faktiskt en röd backe precis innan vi gick in! As stolt hahaha och trillade bara en gång;)
Har inga bilder just nu men ska kanske ta med telefonen sen eller be pappa ta kort. Puss

En bild på mig så länge

Av Amanda Larsson - 10 februari 2013 21:40

Jättetrött efter att ha suttit i bilen typ hela dagen så ska försöka sova nu.
Uppdateringen kanske inte blir så bra under dagarna, men ska försöka lägga upp lite bilder på kvällen på vad som hänt under dagen och så. Puss

Av Amanda Larsson - 10 februari 2013 17:58

Kom fram vid halv fyra och vi har provat pjäxor och fixat med alla kläder till i morgon. Ska snart äta middag men har inte så mycket att göra nu i mellan;)
Stugan är i alla fall jättefin och det var exakt denna som pappa och Nina var i när dom var här sist. Jättecoolt eller hur? Hahaha
Puss

Har inga roligare bilder än dessa från bilen

Ovido - Quiz & Flashcards