aaamandalarssson

Alla inlägg den 5 februari 2013

Av Amanda Larsson - 5 februari 2013 15:36

Har tränat klart nu, eller asså det var väl inte riktigt träning. Det fick oss i alla fall att inse hur dåligt det kommer gå i morgon...
Just nu sitter jag bara och väntar på att Nina ska komma men det är 20 min kvar så lär få sitta här ett tag.
Puss

Detta är absolut jag, förra sommaren i Härnösand då;)

Av Amanda Larsson - 5 februari 2013 13:45

Av Amanda Larsson - 5 februari 2013 13:44

Av Amanda Larsson - 5 februari 2013 12:43

Ska snart ha prov och det känns inte som att det kommer gå bra alls, men förra gick helt okej så kanske detta med gör.
Ska stanna kvar i skolan och träna volleyboll till halv fyra typ så hämtar Nina mig sen.
Det ändå jag har gjort sen i söndags är typ att plugga och det måste jag göra i dag med, hatar att alla prov läggs precis före lovet. Ja ja ska väl klara det.
Puss

Av Amanda Larsson - 5 februari 2013 09:09

Är klar med mina shorts nu och dom blev ganska bra faktiskt! Eller aa när dom inte sitter på ser dom bra ut i alla fall haha;)
Puss

Ovido - Quiz & Flashcards