aaamandalarssson

Alla inlägg den 8 februari 2013

Av Amanda Larsson - 8 februari 2013 19:40

Har precis satt igång datorn och bortsätt från att tangenten till bokstaven Q är borta så verkar den mycet bättre än den andra lånedatorn jag hade!


Har precis tagit en dusch och nu sitter jag och kollar på csi med Tilda. 

Ska ju till Sälen på söndag och jag vet inte om det blir så mycket uppdatering, kanske inte i morgon heller. Men vi hörs väl någon gång snart igen;)                        puss

 

Av Amanda Larsson - 8 februari 2013 15:11

Så jävlasupermegaskönt!
Hade ju so prov som sista och jag har tur om jag får E haha nä men asså det gick inte så jättebra;)

Ska träna vid fem och sen ska jag sova ända till vi åker till Sälen på söndag. Puss

Av Amanda Larsson - 8 februari 2013 09:31

Målade mina naglar i går med en mintgrön färg från gina tricot och bortsätt från att jag inte riktigt gillade färgen så är det jättebra! Tilda har ett lila likadant som jag ska använda nästa gång. Puss

Av Amanda Larsson - 8 februari 2013 06:58

Är mycket tröttare än vanligt och det ska bli så skönt med lov!
Har prov på sista lektionen som jag känner på mig kommer gå jättedåligt. Verkligen försökt plugga i flera dagar, men inget som jag läser fastnar bara för att det är så j**la tråkigt!
Får hoppas på det bästa, provet borde inte vara jättesvårt...

Ska fixa mig nu så bloggar mer senare. Puss

Ovido - Quiz & Flashcards