aaamandalarssson

Alla inlägg under maj 2013

Av Amanda Larsson - 31 maj 2013 13:04

Hur mycket som helst hahahahha

Av Amanda Larsson - 30 maj 2013 16:05

Av Amanda Larsson - 30 maj 2013 13:23

Hade inställd bild lektion så gick hem till Hanna. Lagade mat och åt bulle haha;) blev faktiskt ganska bra! Puss

Av Amanda Larsson - 29 maj 2013 13:00

Här är andra och sista delen, blev väl inte jättefina kort men vi hade sjukt kul i alla fall!                                              

Av Amanda Larsson - 29 maj 2013 09:35

Precis haft so prov och dom första frågorna kändes ganska bra, sen på slutet var det frågor på E nivå och det var liksom dom som var svåra hahaha. Tror att det gick ganska bra, men E frågorna är ju viktigast om man ens ska få godkänt.

Igår kväll så var jag väldigt trött och skrattade åt typ allt, så dom här bilderna var väldigt roliga igår fastän dom är gamla....

?

Av Amanda Larsson - 28 maj 2013 21:34

Titta vad som låg i min säng när jag kom in i mitt rum alldeles nyss.
Jättekul William, tydligen är det såhär jag ser ut för er som inte visste det...
Hahahaha dog typ när jag såg honom!

Av Amanda Larsson - 28 maj 2013 20:13


Har massa bilder så delar upp dom, del 2 kommer imorgon:)           puss              

                                     



Ovido - Quiz & Flashcards