aaamandalarssson

Alla inlägg under maj 2013

Av Amanda Larsson - 15 maj 2013 22:09

Så var även denna dagen avklarad, bara dom bra dagarna på veckan kvar nu.
Efter skolan idag åkte jag till kungsmässan med mamma och mormor, Cornelia var också med:) köpte en bh och foundation, men orkar inte ta bild på det för det är inte speciellt kul att se ändå;)
Sen åkte vi och kollade på Tildas uppträdande med kören typ, hann bara se en halvtimma innan mamma körde mig till träningen.

Nu har jag precis duschat och tänkte snart sova, hörs imorgon. God natt!

Gjorde robotar på tekniken igen, ganska kul faktiskt:)

Av Amanda Larsson - 15 maj 2013 11:35

Har inte haft musik på flera veckor och det har varit jätteskönt, men nu är det bara att sätta igång. Måste komma på en melodi till min text men det går inte så bra!
Ska försöka göra det nu så hörs sen. Puss

Av Amanda Larsson - 14 maj 2013 21:46

Tänkte försöka sova nu, kommer inte orka gå upp imorgon annars;)

Lät som att det regnade förut så ställde mig vid fönstret för att kolla och såg en så sjukt fin solnedgång! Det regnade men var ändå ljust ute och alldeles rosa på himmlen. Jättefint hahaha, tog kort också men dom blev jättedåliga men kanske ser lite i alla fall.            puss

   Denna sista ser man kanske lite bättre...  

Av Amanda Larsson - 14 maj 2013 19:19

En till serie som jag ska börja kolla på hahah, men Tilda ville att vi skulle titta på grey's anatomy tillsammans så då tänkte jag att jag kan börja titta på pll också. Ska kolla avsnitt tre nu och är redan fast;)


Gjorde franska läxan förut, skulle bara översätta och kunna uttala en text så det var inte så jobbigt. 

Annars är det inte så mycket läxor den här veckan, men är fortfarande skitsur på mig själv över att engelskan gick så dåligt i måndags. Ska kolla med Camilla om jag får göra om den eller något!  

Ja ja nu ska jag återgå till att kolla på pll.            puss

 

No

Av Amanda Larsson - 14 maj 2013 12:54

Ska ha no nu och jag och Bella tänkte bra säga hej, bloggar mer sen. Puss

Av Amanda Larsson - 14 maj 2013 07:58

Hade en jättebra dag igår, men engelskan gick mindre bra... Asså är jättesur på mig själv att det gick så dåligt, men vi skulle lämna in det skriftligt också.

Kollade klart på one tree hill också och nu vet jag inte vad jag ska göra med mitt liv! Hahahaha ska nog kolla grey's anatomy från säsong 7 för har missat massa;)
Puss

Av Amanda Larsson - 14 maj 2013 07:57

Hade en jättebra dag igår, men engelskan gick mindre bra... Asså är jättesur på mig själv att det gick så dåligt, men vi skulle lämna in det skriftligt också.

Kollade klart på one tree hill också och nu vet jag inte vad jag ska göra med mitt liv! Hahahaha ska nog kolla grey's anatomy från säsong 7 för har missat massa;)
Puss

Ovido - Quiz & Flashcards