aaamandalarssson

Alla inlägg den 24 maj 2013

Av Amanda Larsson - 24 maj 2013 13:42

Jag och Bella ska till kungsmässan efter skolan, hoppas att vi hinner med det tidiga tåget. Fast annars hinner jag titta på ett avsnitt av pretty little liars, så det är bra oavsett;)

Ska kanske köpa en jeansjacka idag, Nina erbjöd sig att betala lite på den för hon ville ha min gamla och eftersom att jag inte gillar den så var det jättebra för mig. Så får se om jag köper den idag, hon ska nämligen dit senare med Nowa och Ludwig så ska vi köpa en present till pappa. 


Har so just nu och pluggar inför provet på onsdag, borde ju passa på att göra det nu när vi fick det på lektionen så att jag slipper plugga hemma men jag bloggar istället. Inte okej! hahha men har pluggat en stund redan, ska fortsätta nu i alla fall.                   puss

 

Av Amanda Larsson - 24 maj 2013 10:13

     

 

Byxor: Gina tricot

Basic linne: H&M

Spets linne: Bik bok

Jacka: Skinnjacka från cc

Skor: USA converse.


Av Amanda Larsson - 24 maj 2013 07:16

Äntligen!
Hade en jättebra dag igår och det kommer massa bilder, tog typ 52 kort haha så en stor bildbomb blir det:)
Bjuder på en så länge, på mig och bella<3
Puss

Ovido - Quiz & Flashcards