aaamandalarssson

Alla inlägg den 2 maj 2013

Av Amanda Larsson - 2 maj 2013 15:42

Kan äntligen träna lite på korgen ute nu! Gjorde det igår också och det gick jättebra faktiskt.
Ska spela här ute en stund och sen ikväll åker jag och Hanna till gymmet. Puss

Av Amanda Larsson - 2 maj 2013 09:14

Jag och sofie tittade på ett avsnitt av one tree hill förut, är på säsong 8 nu så snart klar juee:)

Ska snart ha engelska, så hörs då. 

Var värsta konstigt i morse när jag vaknade, hade ett stort sår på benet typ. Måste ha rivit mig i sömnen eller något hahaha! 

här får ni i alla fall en sjukt dålig bild på mitt fina sår;)                puss

 

Syns ju inte så bra, men ja ja hahahha

Av Amanda Larsson - 2 maj 2013 06:30

Ser tröjorna i alla fall. Spelade ju golf så tyckte det blev bra med piké tröja och något över. Ganska fint men skulle nog inte ha på mig det till vardags.

Piké: Tommy Hilfiger
Tröja över: Ralph Lauren
Byxor (som inte syns) : vanliga blå jeans från gina

Av Amanda Larsson - 2 maj 2013 06:27

Ska snart gå upp och klä på mig. Väldigt kallt så vill ligga kvar under täcket hela dagen! Men vi slutar 14.10 idag så det är skönt, känns som måndag men det är det ju inte! Det är torsdag, alltså min favorit dag:) Puss

Hahaha jag och Bella typ hahaha!

Ovido - Quiz & Flashcards