aaamandalarssson

Alla inlägg den 17 maj 2013

Av Amanda Larsson - 17 maj 2013 22:14

Började få ont i nacken förut idag och så har det bara blivit värre och värre, nu kan jag knappt röra mig och mamma fick liksom hjälpa mig att flytta min dator från sängen för jag klarade inte av det själv.
Är helt sne och går stel som en pinne hahhah, hoppas det går över snart. Tog en Alvedon men den har inte hjälpt alls

Har inte orkat blogga idag, mest därför och så har det ju varit så fint väder.
Imorgon ska jag bara vara hemma för alla ska kolla på Tilda när hon spelar handboll så jag är helt ensam.
Om det är dåligt väder stannar jag nog inne och kollar på pll hela dagen;) annars, om nacken är bra, går jag nog ut och springer eller tar en pw.
Puss

Bild från igår, tror inte jag laddade upp den?

Ovido - Quiz & Flashcards