aaamandalarssson

Alla inlägg den 21 maj 2013

Av Amanda Larsson - 21 maj 2013 16:21

Det var några dagar sen sist;)
Ska försöka nu i alla fall.
Vad har hänt sen sist då? Jo, min lillasyster är döpt och jag är antagligen allergisk mot pollen, jag har inte ont i nacken längre och idag hade jag prov. Så nu vet ni det.
Glömde självklar att ta kort på mig när jag var så fin i söndags haha;) men jag tror att Gunilla har ett kort så så fort jag får det lägger jag upp det här.
Har lite andra bilder från dopet i alla fall.

Provet gick nog ganska bra tror jag, men när jag var på väg hem kom jag på att jag glömt att svara på en fråga... Smart Amanda! Kanske kan få ett C eller B i alla fall;)

Blir jättetät i näsan ibland helt plötsligt, kanske pollen som gör det. Men det gick över med lite nässpray.

Nu ska jag snart till stallet och detta blev ett låååångt inlägg, men om ni orkade läsa hela så var väl det kul för er då hahaha;). Puss

Ovido - Quiz & Flashcards