aaamandalarssson

Alla inlägg under november 2012

Av Amanda Larsson - 30 november 2012 22:09

Så sjukt trött just nu och borde egentligen sova, men jag vill titta klart på x-factor haha.

Har lite roliga inlägg till i morgon som jag ska fixa nu, så det blir några tidsinställda om det är så att jag inte hinner blogga något i helgen. Har ganska mycket att göra men det kommer bli en riktigt mysig helg.

Ska till kungsmässan i morgon, sen träna och efter det ska jag på 40 års fest typ. På söndag spelar jag match på morgonen och sen tar jag tåget till mamma och på kvällen åker vi till mormor och morfar<3 

Fortfarande inga bra bilder så fick bli en gammal                          puss

 

Av Amanda Larsson - 30 november 2012 10:07

Fast torsdagar är bättre;)

Av Amanda Larsson - 30 november 2012 09:18

Ska nog göra en lite mer vintrig header tror jag. Sen kom jag på att det var väldigt längesedan jag hade en frågestund så kanske kör på det med?

Nu måste jag i alla fall återgå till min berättelse som jag tror jag måste göra om typ haha. har inga bilder på denna datorn så får bli lite iPhone bilder ett tag nu.         puss

       

Av Amanda Larsson - 30 november 2012 07:44

Verkar ju som att det blir en bra vinter med snö i år:) fast det blir ju väldigt kallt. Tittade på vädret förut och minus hela dagen. Men det blir väl bra ändå;) puss

Av Amanda Larsson - 30 november 2012 07:11

Tänkte börja lägga upp bilder från min telefon ibland, typ dom senaste jag tagit.

 

Bild 1: det jag gjorde i hemkunskapen i onsdags.

Bild 2: Receptet på det.

Bild 3: Första lussebullen för i år.

Bild 4: ett citat.

Bild 5: En låt jag lyssnade på igår, vet inte vad jag tycker om den än.                          puss

Av Amanda Larsson - 30 november 2012 07:05

Enda kortet jag har på mina ögon, Julia redigerade och tog detta i början av detta året så ingen ny bild. Puss

Ovido - Quiz & Flashcards