aaamandalarssson

Alla inlägg den 14 november 2012

Av Amanda Larsson - 14 november 2012 20:58

Kom precis hem från basketen och ska sanrt hoppa in i duschen. Smart som jag är sträckte jag typ baksidan av låret i början av träningen också men förstod det inte förrän när det var typ 10 minuter kvar. Försökte strnta i att det gjorde ont och det funkade ganksa bra, bara det att nu klarar  jag inte av att gå upp för en trappa haha orkar inteeeeeee. allt sånt dumt ska alltid hända mig asså:( Ska lägga mig i sängen och läsa en stund efter att jag har duschat tror jag.

Ja ja nu vet ni hur det är med mig, hur är det med er?            puss

 

Av Amanda Larsson - 14 november 2012 18:05

Tänkte ta 5-10 frågor varje dag om olika saker, idag blev det mig själv och i morgon blir det mina vänner

1. Favoritglass: Ben & Jerry
2. Vad la du dina sista pengar på: Har fortfarande pengar haha, men köpte senast en julklapp till Nowa.
3. Är du långsint: Det beror på vem det handlar om, oftast inte

4. Några piercingar: Bara om öronen räknas?


5. Sover du hellre själv än tillsammans med någon? Somnar helst tillsmammans med någon, men vill gärna vakna ensam haha

   

Av Amanda Larsson - 14 november 2012 17:58

 

Av Amanda Larsson - 14 november 2012 17:43

Om man kan räkna lyssna på musik som att plugga så gör jag det i alla fall! Tänkte plugga hela dagen i dag men har istället kollat på portkod 1321 och one tree hill. så det är först nu som jag har tagit fram no- häftet. Tycker själv att sånna här inlägg är väldigt tråkiga, men vad vill ni att jag ska blogga om? Har ju inte så där jättemycket läsare men ändå;)

Ska tänka ut lite roliga inlägg nu!                puss

Lisa tycker att jag ska ha denna bilden som profilbild på facebook, vilken tycker ni? jag tycker nog den sista men vet inte........?

   

Av Amanda Larsson - 14 november 2012 10:32

Av Amanda Larsson - 14 november 2012 09:03

Ovido - Quiz & Flashcards