aaamandalarssson

Alla inlägg den 1 november 2012

Av Amanda Larsson - 1 november 2012 12:43

Av Amanda Larsson - 1 november 2012 12:21

Bara en månad kvar till första advent! kanske dags att börja lyssna på jullåtar igen?


I dag har jag verkligen inga planer alls och det suger. Ville träffa Lisa och typ bara snacka med henne några timmar, men hon och typ alla andra skulle bada med edvin och jag orkade inte hänga på. Så då kollade jag med Bella men hon var med Nadja, alltså är det officiellt jag är helt forever alone!

Men det gör ju faktiskt att jag kan sitta på mitt rum och äta godis och titta på one tree hill hela dagen. Haha, nej jag ska försöka hitta på något. Kanske kungsmässan med Oliwia haha?        puss


Titta vad jag hittade i min garderob!

 

Av Amanda Larsson - 1 november 2012 12:19

   

Tänkte ha linnet när jag tränar, men det var as långt så det lbev jättefult! får se vad jag använder det till;)                puss

Ovido - Quiz & Flashcards