aaamandalarssson

Alla inlägg den 15 november 2012

Av Amanda Larsson - 15 november 2012 19:25

Tror att dom testar fyrverkerierna nu inför nyår! Tog lite kort men dom blev as dåliga :(. Puss

Av Amanda Larsson - 15 november 2012 18:58

Ska antagligen på bio med jossan på söndag efter min match. passade jättebra eftersom jag spelar match i Kinna och så åker vi till Borås och tittar på breaking dawn part 2 efteråt! Hoppas verkligen att den är bra, kommer ju antagligen inte vara lika bra som boken men hoppas verkligen att den är lika bra som första delen. Nu ska jag titta på one tree hill                     puss

 

Av Amanda Larsson - 15 november 2012 12:49

Haha asså lite skillnad mellan Malin och Alex...

Av Amanda Larsson - 15 november 2012 12:36

Har inte så mycket att skriva just nu, har lektion om en kvart typ. Bara svenska kvar sen ska jag hem och titta på one tree hill!
Bara jag som älskar torsdagar?! Verkligen veckans bästa dag om man inte räknar med lördag, bara bra lektioner i skolan (eller dom minst jobbiga i alla fall) och ingen träning eller något att göra efter skolan. Älskar att ha det så! Puss

Av Amanda Larsson - 15 november 2012 09:30

Vem vet allt om dig? Lisa<3
Vem är den roligaste av dina vänner? Bella, eller Vilma och Lisa är också roliga men Bella är fan konstigast asså haha<33
Vem är snyggast av dina vänner? INGEN!  haha jo men vet inte riktigt vem som är snyggast, alla ser bra ut på olika sätt...



Blev bara 3 frågor haha, vet inte riktigt vad som hände där?

     

Av Amanda Larsson - 15 november 2012 07:45

 

Ovido - Quiz & Flashcards