aaamandalarssson

Alla inlägg den 6 november 2012

Av Amanda Larsson - 6 november 2012 20:34

Orkar inte ladda upp någon bild ahhhhh. tänkte berätta om min dag i alla fall.

Eftersom vi hade vikarie på våran lååååååååånga NO lektion fick vi sluta en halvtimma tidigare, så jag var hemma vid två. sen kom Lisa och vi satt framför datorn en stund och typ dog av skratt, en av videorna är den här nedanför asså hur skrattar människan?!, sen gick vi i alla fall hem till Lisa och tittade ännu mer på tv och åt popcorn. Gick hem vid halv fem och sen pluggade jag till klockan sju, duktig tjej var det jaaaa!

Och efter det kände jag verkligen för att springa så gick ut i garaget och sprang några kilometer. Och nu ska jag äntligen titta på one tree hill:)                    puss

HAHAHAHAHAHA dör typ när jag ser denna, lika rolig varje gång!

Av Amanda Larsson - 6 november 2012 16:21

Av Amanda Larsson - 6 november 2012 13:39

Har bara tittat på film och jag har inte förstått någonting och det är fortfarande 30 min kvar! Fast det är ganska skönt med vikarie ibland ändå;)
Puss

Av Amanda Larsson - 6 november 2012 12:42

Följ mig på instagram, följer tillbaks!

Ovido - Quiz & Flashcards