aaamandalarssson

Alla inlägg den 17 november 2012

Av Amanda Larsson - 17 november 2012 18:14

Blev 29 bilder när jag raderat en del haha! Enjoy
Vet inte vad vi håller på med på korten lite längre ner....

Av Amanda Larsson - 17 november 2012 18:04

Kommer en bild bomb sen från igår.
Mår sjukt dåligt just nu, är skittrött och känns typ som jag kommer börja gråta om någon pratar med mig haha asså...
Datorn funkar fortfarande inte så ska lämna in den på måndag tänkte jag och hoppas verkligen att det går att fixa, typ byta batteri eller något, eftersom jag har en hel del bilder och massa skolinlämningar på den. Puss

Haha

Av Amanda Larsson - 17 november 2012 14:11

Min dator fungerar inte att ladda, vet inte vad det är för fel på den, Bellas fungerade inte heller fastän vi kollat med olika laddare. Så det blir mobilblogg i dag tills jag kommer hem och kan be pappa om hjälp.
Har massa bilder från igår som jag tänkte ladda upp sen! Puss

Här är en till från matchen med 93:orna.

Av Amanda Larsson - 17 november 2012 09:15

Har du fler än 4 linnen? ja 
Har du fler än 3 jeans? ja
Har du fler än 5 tröjor? haha ja?

 

Av Amanda Larsson - 17 november 2012 07:45

 

Ovido - Quiz & Flashcards