aaamandalarssson

Alla inlägg den 10 november 2012

Av Amanda Larsson - 10 november 2012 22:17

Lisa gissade rätt, jag ska till Skövde i morgon. Inte så konstigt att hon svarade rätt med tanke på att jag berättade svaret hahaha! Här är länken http://www.nattstad.se/saralisa så läs Lisa och Saras blogg, för det gör jag!;)

Ska till Skövde för att spela match och blir borta typ hela dagen. Ska först spela match med mitt lag hemma på morgonen och sen behöver våra tränare fler spelare till deras match för dom är bara tre stycken så jag och typ två andra från vårat lag ska hoppa in och hjälpa dom. Hoppas verkligen att det går bra haha, måste packa med matsäck och sånt också och kommer antagligen glömma skorna eller dräkterna hemma bara för jag måste tänka på allt annat som ska med...hehe. Ja ja puss

http://www.nattstad.se/saralisa läääääääääääääääässsssssssssss!!!!!!!!!!!!!

 

höhö

Av Amanda Larsson - 10 november 2012 14:53

Är barnvakt med Tilda i dag och förut var vi på lekplatsen vid bäckängsvägen och nu är vi i skolan. Hoppas verkligen på bra betalt asså haha;)

Ovido - Quiz & Flashcards