aaamandalarssson

Alla inlägg den 4 november 2012

Av Amanda Larsson - 4 november 2012 21:12

Skola i morgon och lovet har gått sjukt fort, men det behövdes verkligen. En vecka utan några problem och läxor. Det behövdes om nåt!  men nu börjar man längta till nästa lov, jullovet. 

Det är ca 2 månader kvar av 2012!!!! 2 jävla månader, känns som att det var typ 1 månad sen jag var på Tjörn och tittade på alla raketer och tänkte på allt kul som skulle hända 2012. haha dom planerna gick väl inte riktigt som jag tänkt och tror dom flesta var besvikna på sommaren. Men det var 10 månader sen jag stod där inte 1!!! det är fan konstigt asså.känns som att tiden går snabbare för varje år som går, men det är ändå så länge. Jättekonstig liten text, men behövde typ skriva av mig lite om det här. 

Ska bli kul att träffa alla i morgon och hoppas på att det inte är några bråk och grejer hela tiden haha;)

puss

 

Av Amanda Larsson - 4 november 2012 14:54

Adele-Skyfall, svårt att slå some one like you, enligt mig, men denna är nog fan lika bra!          puss

Av Amanda Larsson - 4 november 2012 14:51

 

Ovido - Quiz & Flashcards