aaamandalarssson

Alla inlägg den 22 november 2012

Av Amanda Larsson - 22 november 2012 17:52

Ska titta på basket vid sju så är i Borås nu. Bara lite snabb uppdatering medans pappa tankar;). Puss
Två as fula bilder får ni också.

Av Amanda Larsson - 22 november 2012 10:44

Har engelska nu men slutar om tio minuter så det är gött. Inte gjort så mycket denna lektionen, min dator funkar ju inte och min telefon dampar lite. Men blogga funkar! Haha
Ska spela in ett radioprogram och jag ska prata om maten i Spanien, regionerna och turismen. Nästan klar, har bara turism kvar men får se om det blev bra ens;). Puss

Av Amanda Larsson - 22 november 2012 08:43

Jo men väldigt söt...

Av Amanda Larsson - 22 november 2012 07:15

 

Av Amanda Larsson - 22 november 2012 06:38

Ganska dålig morgon i dag, och jag brukar ju gilla torsdagar. Var tvungen att duscha nu på morgonen så mitt hår kommer vara blött hela dagen för att jag har satt upp det. Orkar inte!:(.
Ja ja det kommer nog bli bättre när jag vaknat till lite. Puss

Ovido - Quiz & Flashcards