aaamandalarssson

Alla inlägg den 8 november 2012

Av Amanda Larsson - 8 november 2012 19:12

Det var 50% på allt i dag på bik bok så jag och Bella åkte dit haha;) jag köpte ett armband och ett linne, som är på bilden, och ett par svarta byxor men dom får ni se en hel outfit med i morgon! Bella köpte en asss snygg skjorta, liiiite avis där asså;)
Nu ska jag plugga, matte prov i morgon och ikväll blir det antagligen mys med familjen. Puss
Även lite andra bilder från dagen

Av Amanda Larsson - 8 november 2012 07:10

Dagens humör - Ganska glad, men trött
Dagens borde - Plugga efter skolan, men tror inte jag orkar det
Dagens frisyr - Utsläppt, platt
Dagens klädsel - vanliga blå jeans, blus från MQ och primeboots
Dagens planer  - Åka till kunsgsbacka kanske? annars ska jag plugga
Dagens beroende - Musik
Dagens tråkigaste - Att Lisa slutar fyra, hinner knappt träffa henne om jag nu åker in till Kungsbacka
Dagens längtan - Jullovet!!!
Dagens låt - Heartattack

Av Amanda Larsson - 8 november 2012 06:37

Ovido - Quiz & Flashcards