aaamandalarssson

Alla inlägg den 7 november 2012

Av Amanda Larsson - 7 november 2012 18:24

Vet inte riktigt vad jag tycker om att träna nu haha. Ska faktiskt bli ganska skönt, men är ändå lite små trött. Onsdagar är ju dom tråkigaste träningarna också, men det blir väl bra ändå. Puss

Av Amanda Larsson - 7 november 2012 15:31

Började regna precis före jag skulle gå på bussen, dock inte så mycket så jag hann hem! men nu regnar det skit mycket och blåser orkar inte med Sveriges väder asså. ja ja kunde varit värre? 

Nu tänkte jag titta på one tree hill eftersom det inte funkade i går och äta kakorna jag bakade med Elin i hemkunskapen:)                     puss

 

Av Amanda Larsson - 7 november 2012 09:11

Hade precis so prov, gick otroligt mycket bättre än vad jag trodde och har knappt hunnit plugga! Kunde svara på alla frågor med ganska bra svar tror jag haha;) bara franskan kvar då nästa vecka:( Puss

Av Amanda Larsson - 7 november 2012 07:08

Bjuder på tre bilder på mig denna gråa onsdag haha. Det är som Nina sa förut, nu förväntar man sig nästan att det ska vara regn/ blött ute på morgonen. Usch!
Hanna kom hem från Teneriffa i går och om hon inte lämnade färgen på flygplatsen kommer hon antagligen vara superbrun! Avundsjuk....... Puss
(Kommer kanske dagens outfit senare!)

Ovido - Quiz & Flashcards