aaamandalarssson

Alla inlägg den 3 november 2012

Av Amanda Larsson - 3 november 2012 23:42

Vill inte dö! hahahaha:(

Av Amanda Larsson - 3 november 2012 20:21

Sitter i soffan och tittar på så mycket bättre med mamma. Kom på att jag hade ben&jerry i frysen också så det fick bli glass i stället för godis i dag goooott. Puss

Av Amanda Larsson - 3 november 2012 17:28

Är klar med det mesta nu, men vet inte hur mycket mer jag ska ändra? har inte gjort så mycket mer än att byta header och ändrade designen lite, men är det något mer som saknas eller ska bort?  puss

 

Blev en väldigt enkel header denna gången men tyckte att den blev ganska så bra ändå.

Av Amanda Larsson - 3 november 2012 16:09

Så fort jag kommer hem ska jag börja på den nya headern, har ingen aning om hur jag vill ha den så vet inte om jag blir klar i dag. Ska byta design också så bloggen kommer antagligen se ganska konstig ut sen eftersom jag måste prova lite olika;). Puss

Av Amanda Larsson - 3 november 2012 11:26

Har inget att skriva om längre typ. Men jag ska försöka komma på massa idéer nu.
Om en stund ska vi åka till det huset som min gammelmorfar bodde i förut och träffa några i släkten, blir väl inte jättekul men jag och Tilda vill inte vara med på begravningen så då tänkte vi att vi ändå kunde åka med i dag.
Mobiluppdatering alltså i dag. Puss

Ovido - Quiz & Flashcards