aaamandalarssson

Alla inlägg under november 2012

Av Amanda Larsson - 27 november 2012 18:33

Har glömt att blogga hela dagen, eller gjorde ett inlägg nu precis. Men faktiskt första gången jag sitter vid datorn på typ 2 dagar. 

I dag har jag i alla fall varit i Göteborg med Jessica och sen åkte vi en snabbis till kungsmässan. Köpte ett par vita byxor, ganksa onödigt egentligen men aa;) Var i alla fall jättemysigt!<3

Nu ska jag plugga massa franska och kanske lite no, men måste se portkod 1321 också åhh vill inte att det ska ta slut redan:(                       puss

 

Av Amanda Larsson - 27 november 2012 18:26

Lagt upp denna låten förut, men jag älskar den. Inte riktigt samma känsla när jag lyssnar på den nu som dom första gångerna men jag hoppas att den kommer tillbaka. Texten är sjukt bra, helt klart värd att lyssna på extra noga!                   puss

Av Amanda Larsson - 26 november 2012 21:48

Har ingen outfit bild för orkade inte ta någon, kommer kanske en i morgon. Fick bli på en snygg höst outfit istället och en vanlig typ;)
Puss

Av Amanda Larsson - 26 november 2012 17:23

Av Amanda Larsson - 26 november 2012 14:11

Matteläraren är inte här så vi har våran mentor istället som inte ens kan matte haha. Så hon sa att vi kunde gå upp till rektorn och fråga om vi fick gå hem istället eftersom dom inte har satt in någon vikarie. Men det fick vi såklart inte och så skyller hon på vädret.
Men slutar om 20 min så det är ändå ganska lugnt. Puss

Av Amanda Larsson - 26 november 2012 12:40

Har inte så mycket att blogga om just nu, men kommer fler inlägg när jag kommer hem. Puss

Av Amanda Larsson - 25 november 2012 21:15

Bild 1: har egentligen inga dåliga minnen med bilderna jag har, tar liksom inte kort när jag mår dåligt eller tycker något är jobbigt, men denna bilden la jag upp här på bloggen i somras tror jag när allt var skit verkligen.
Bild 2: eftersom jag inte hade så mycket bilder på dåliga minnen tog jag denna också när vi skulle hem från Norland, åkte precis när det blev fint väder och kul att vara där. Puss

Av Amanda Larsson - 25 november 2012 16:47

Hittade en skit snygg klänning på Gina tricot som jag tänkte ha på julafton. Den kostar 400kr och då skulle jag få betala hela själv för min månadspeng. Men jag har inte riktigt bestämt mig, vad tycker ni?
Ignorera mitt fula face på bilden

Ovido - Quiz & Flashcards