aaamandalarssson

Alla inlägg under november 2012

Av Amanda Larsson - 17 november 2012 07:45

 

Av Amanda Larsson - 16 november 2012 17:14

Sitter på spårvagnen på väg till Liseberg. Har precis ätit pizza och före det köpte jag en julklapp till mami.
Ska köpa godis på 4-gott före Liseberg också och ikväll ska vi ha tjej mys<3. Puss

Av Amanda Larsson - 16 november 2012 12:28

Ska titta på tusen gånger starkare på so lektionen som börjar om en kvart! Har redan sett den men eftersom att den är grymt bra så gör det inte så mycket.
Vet inte hur det blir med uppdatering senare. Ska nämligen ha en as mysig helg med Bella och Malin och sen jossan på söndag! Puss

Av Amanda Larsson - 16 november 2012 10:00

Vem står dig närmast? Vet inte, brukar prata med Tilda faktiskt haha
Har du bra kontakt med båda dina föräldrar? ajjemensann!<3 
Vem är farligast i din familj? jag?!
Vem ser roligast ut i din familj? Oftast Ludwig haha
Vem är coolast? jag!
vem sover du oftast med? Nowa eller Olwia
Roligaste kvällen med familjen? När vi gör något tillsammans allihopa, eller bara myser i soffan och skrattar åt solsidan haha<3

     eller vad tycker ni?          

Blev en del bilder för att få med alla...


Av Amanda Larsson - 16 november 2012 09:09

Brukar inte gilla att jobba i grupp, men denna gången har det gått riktigt bra faktiskt!

Har inte så mycket att skriva, Josef ville att jag skulle göra ett onlägg om honom haha får se hur det blir med det. Nu ska jag fortsätta i alla fall.                   puss

 

Ovido - Quiz & Flashcards